Hem Forum Invidzonens forum Hur ska man orka allt praktiskt? Svar till: Hur ska man orka allt praktiskt?

C
Medlem

Det ända jag vill göra är att ge dig en massa kramar och styrka. Jag förstår på ett ungefär vad du går igenom men inte helt för jag har inga barn att ta hand om bara mig sjävl och allt vad det innebär. Jag förstår att du redan tagit hjälp av många och att du gör allt du kan men man måste ju leva också prexis som du skriver. Mitt tipps, eller vad det nu ska kallas känns lite fel att säga men ändå, är att skaffa barnvakt och åka iväg med en eller två nära vänner till ett spa eller liknande så du får ta hand om dig själv lite. Det låter som att du behöver ta hand om dig själv just nu för gör du inte det kan allt gå åt pipsvängen. Jag vet inte hur bra relation du har till dig chef och hur dina ekonomiska förutsättningar ser ut men han/hon kanske kan låta dig gå ner i tid, vara tjänstledig på 25% eller nått. Då får du lite mer tid över till familjen och hemmet. Det behöver inte vara för hela missionen men kanske 1 eller 2 månader så du kommer på fötter igen. För som det låter på dina symtom så måste du ta hand om dig själv. Massa kramar