Hem Forum Invidzonens forum Ensam och påväg mot galenskap… Svar till: Ensam och påväg mot galenskap…

Li
Medlem

“Jag förstår precis vad du menar. Innan min sambo åkte lovade alla vännerna att de skulle höra av sig och att sommaren skulle bli så rolig och gå så fort för vi skulle sitta på uteserveringar efter jobbet och piknik på helgerna… men har det blivit så? Nej… när jag försöker få tag på någon har ingen tid för alla lever ju sina egna liv med sina respektive partners… När det planeras att hitta på något “”glöms”” jag bort och när jag frågar har ingen tid. Jag har aldrig känt mig så ensam i hela mitt liv. Jag är i vanliga fall en otroligt social mäniska men har tappat sugen totalt. Känns som när man va liten och skickade en lapp till tjejerna i klassen och frågade om någon ville leka på rasten eller efter skolan… ja…? nej….?? eller kanske??…. Jag vet att stödet här finns och allt det där och det är super bra, men det är inte samma sak som att träffa sina vänner och ta ett glas vin och snacka skit… varför har det blivit såhär? Är jag inte intressant utan min soldat eller vad handlar det om?”