Hem Forum Invidzonens forum glädjen över att bli mamma borta… arg! Hur kan han vilja lämna oss??? Svar till: glädjen över att bli mamma borta… arg! Hur kan han vilja lämna oss???

Anonym
Gäst

“Förstår verkligen hur du känner. Jag var i nästan exakt samma sits förr året då vi fick vårt första barn mitt under pågående mission. Jag kan bara ge tipset om att berätta hur du känner för honom på ett lugnt och sansat sett. Vi tog faktiskt hjälp av familjeterapi för att kunna få fram vad vi kände på ett lugnt sett.Det lättar på trycket man har i kroppen. Jag vet att man känner sig både sviken, arg, ledsen och tusen andra känslor. Man sitter där med sin stora mage och vill inget annat än att vara en “”normal”” familj. Du är absolut ingen dålig mamma och din lilla bebis kommer göra att du får nåt helt annat att tänka på. Det är jätte tråkigt att “”de”” missar så mycket av sina barn, men det är ju tyvärr deras val. Kan bara konstatera att det inte var lätt för min man att åka ifrån vår lilla son nu när han är 9 mån gammal efter bara 6 månader hemma. Ibland tror jag att de måste göra det “”konstiga”” sakerna för att komma till sans. . När det gäller att du ska vara hemma själv så säger jag bara, ta emot den hjälp du erbjuds. Man vill gärna vara “”mamma duktig”” men du kommer behöva det.”