Hem Forum Invidzonens forum Vad ska jag göra? Svar till: Vad ska jag göra?

Katten
Medlem

“Hej! Min man kommer snart hem till sambo och barn. Har känt likadant som du känner nu under hela denna missionen. Jag satt i samma sits som du, ej heller var jag med på detta beslut. Jag bestämde mig för en sak: att fokusera på barnen och det har lyckats till viss del. Tiden som har gått har gjort honom mer fokuserad på oss. Jag har njutit varje gång han har varit hemma och verkligen mått skit när han har åkt. Jag har sovit dåligt varje natt och gråtit i stort sett varje dag första tiden. Tiden efter sista leave så kände jag att jag skulle ligga lite lågt med att “”längta””. Jag har låtit honom “”längta”” mer och det har hjälpt. Jag tyckte också att han verkligen skulle tänka efter vad som var viktigt för honom den tid som var kvar och att jag inte längre ville komma tvåa i hans liv. Han är nämligen alltid etta. Jag har skrikit åt honom i telefon och jag har skrattat och mått bra. Som sagt, denna veckan är mitt “”helvete”” över. Lycka till, vännen. Jag tror att du klarar detta. Även om vår kärlek till våra män blir lite kantstött av detta, så älskar vi dem fortfarande!!”