Hem Forum Invidzonens forum Ensamhet och ångest Svar till: Ensamhet och ångest

Rebecha
Medlem

“NI missar en sak i texten jag har skrivit…jag sa att jag önskar han hade kunnat stanna hemma i ETT år, det betyder inte att jag orsakar att han inte får göra sin dröm..

När jag blev tillsammans med honom fanns inte militären i bilden..

Alla kan inte tänka som du gör 3E

jag har inte bett honom att välja bort sin dröm!! Han får göra det han vill, jag älskar honom och ser inte ett liv utan honom men jag kan inte ta vad som helst..för tydligen så är man elak enligt honom om jag gör slut för att jag inte orkar vara tillsammans med en soldat.

3E: jag kallar dig vidrig för det är precis så du visat dig vara…du kritiserar en redan psykiskt dålig människa och tycker att jag är den enda som kan göra valen till ett lyckligare liv, till viss del kan jag det.

Jag bad dig inte skriva här mer så gör inte det då…jag tänker inte komma tillbaka in hit mer!! Det var ju synd att jag var en så “”elak”” flickvän som vill hindrar sin kille hela tiden och inte låta han växa men han håller inte med om det kan jag tala om, jag har låtit honom göra det han vill till fullo men det har varit jobbigt….men det handlar inte om vad ens kille vill jämt, för du tänker fortfarande inte på vad jag skrivit om, att han tog beslut om 8 år i skövde då jag startat terapi i en annan stad och var tvungen att avbryta den.

Men tack och hejdå

Och ni andra som jag inte kallade vidriga så vill jag bara säga tack för att ni förstår mig och ger mig tips, såna människor värdesätter jag

Hej då”