Hem Forum Invidzonens forum Blir det lättare? Svar till: Blir det lättare?

AnnaH
Medlem

“Hej S.
Har inte den relationen som du har till någon, men jag är syster till lillebror som åkte just den dagen.
Såklart vi ska stötta de våra, men hur lätt är det när man mår dåligt av hela situationen?
& även om man håller “”god min”” om man pratar med personen så kan ju det uppfattas lika fel som om man visar sina känslor o blir ledsen.
Jag tror att det inte spelar så stor roll o att man måste få säga vad man känner, för den som är där nere förstår ju o mår säkert dåligt av att veta hur hans/hennes famil, nära o kära mår här hemma.
Har många gånger tänkt att jag skulle bli så otroligt glad om min bror skulle ringa till mig, önskar det varje dag, men samtidigt kan ja knappt tänka på honom utan att få ont i bröstet o tårarna bara kommer, var som helst o när som helst. Ja menar, FÖRSTÅ MIG RÄTT, att det känns bra att han inte ringer för ja skulle kanske göra honom lessen o det vill ja inte.
Har inte någon att prata med heller så ja ber om ursäkt att det blev ett långt inlägg.
Men man kanske bara får ta dagarna som de kommer o försöka ha små “”mål”” att se fram emot, har inga bra råd att ge.
Kramar Anna”