Hem Forum Invidzonens forum vill nästan att dom ska åka nu så… Svar till: vill nästan att dom ska åka nu så…

Madelene
Medlem

Ang det här att inte veta när dom exakt ska åka eller komma hem.. Min kille har aldrig gett mig några datum för att jag inte ska hänga upp mig på om det blir ändrat. När dom skulle åka i maj så sa han bara att det ställ in dig på maj, det kan lika gärna bli i början eller i slutet. Samma när dom kommer hem så har han hela tiden sagt att nån gång innan jul kommer han hem i december. Antagligen av erfarenhet för att det inte ska bli så negativt kring det… Det tycker jag är bra!
Sen håller jag helt med om den där känslan att man bara vill att dom skulle åka så att dom kan komma hem nån gång! Det var en fruktansvärt jobbig känsla! Så när han väl åkt så lättade det och äntligen kunde man räkna ner!
Jag kan lova dig att jag fattade inte hur jag skulle överleva sju månader, men det har gått mycket lättare än jag kunde tro och min kille är hemma om åtta veckor! Så tiden går mkt fortare än man kan tro!
Kram