Hem Forum Invidzonens forum vill nästan att dom ska åka nu så… Svar till: vill nästan att dom ska åka nu så…

Less
Medlem

Jag känner också som dig hst! Fast samtidigt vill jag att det skall vara flera månader fram. Så svårt att förklara… När jag läser FS21s inlägg om att det snart är dags att komma hem kommer jag på att när deras anhöriga kommer hem åker våra…

Blev just nu så himla frustrerad så här kommer en lång harang av diverse klagomål, behöver bara få det ur mig.
Min man skall kanske åka ner två veckor tidigare, två veckor mindre tid tillsammans som jag inte vet om vi kommer få tillbaka eftersom ingen kan fatta beslut om han kommer att få dem i semester när allt är över.
Jag brukar inte klaga på FM, men just nu är jag bara så less på dem, de verkar aldrig kunna ta beslut om något! Kanske skall han åka tidigare, kanske inte. Kanske får han mer semester, kanske inte. Likadant när han är iväg under veckorna, får sms om att han bara sitter och väntar av tiden, men ingen kan besluta om de får åka hem eller inte. Slutar med att han bara sitter och väntar på beslut tills han tar det vanliga tåget hem för att ingen vill eller kan fatta ett beslut!
Fattar de inte att det här är det största som händer i mitt liv just nu och att det kan vara viktigt att få veta?!
Jag förstår att det är en jättegrej att planera, men de har varit i Affe i många omgångar nu, så lite mer info är väl inte för mkt begärt?