Hem Forum Invidzonens forum Hur stänger man av fantasin? Svar till: Hur stänger man av fantasin?

Mia
Medlem

Till Mli… Min make är där ner för?? Jag har tappat räkningen för hur många gånger han har gjort vänder i Af..Hitta böcker om af,läs historian bakom..och vad jag vet så fanns det under 40-50talet ett större mode utbud än i väst och kvinnor var inte täckta(nibha är ett mans plagg för ridande ute i ökenen för skydd mot sand och köld.Landet i sig är jätte vacker min man säger ofta man skulle tagit med skidorna för att åka lite(givet vis på skämt)Du kan aldrig heller ge dig en rättvis bild av vad våra anhöriga gör eller inte gör..Jag har själv valt bort de tankar för annars blir jag uppäten inne i från,jag kan inte heller förvänta mig att han ringer varje dag extat samma tid..Jag kan också när han ringer säga idag är jag ledsen/arg för att du inte är hemma..Men vi kan också glädjas åt saker som är små och gråta åt sorg som händer där ner…men i slut ändan så är det du som bestämmer vilken relation du vill ha med af så länge din sambo finns där nere..men du fixar det till slut ska du se