Hem Forum Invidzonens forum Hur stänger man av fantasin? Svar till: Hur stänger man av fantasin?

S
Medlem

“Min sambo är också på FS22 och jag har samma gnagande tänk om-tankar som du beskriver. Jag läser på så mycket jag kan om landet, deras mission och försöker få en så klar bild som möjligt av vad de gör där nere och det känns mycket bättre då. När sambon ringer frågar jag vad han gjort idag, vad han ätit, vad de pratar om och hur det ser ut där de bor. Jag ska be om lite bilder också på var de befinner sig och de han jobbar med. Ju fler detaljer desto tryggare känner jag mig.
En annan sak jag försöker tänka är att jag är den som får besked först om något händer, är min sambo inblandad vet jag innan jag kan läsa om det på nätet.

Det ÄR svårt att vara stöttande när man bara vill låsa in sig på toaletten och störtböla mest hela tiden men försök vara stark! När du väl känner “”yes, vi klarar det här!”” fundera på vad som får dig att känna så och jobba vidare på det. Hoppas det känns bättre för dig snart och du ska veta att du inte är ensam i denna kamp!”