Hem Forum Invidzonens forum Hur kom ni fram till att ni kunde tänka er att leva som soldatfru? Svar till: Hur kom ni fram till att ni kunde tänka er att leva som soldatfru?

Lilla Mu
Medlem

Jag vill bara säga att jag med den här tråden inte var ute efter att säga att det finns något rätt eller fel för alla. Vi är alla olika, vi har olika behov, måsten, viljor och tankar.

Anledning till att jag startade tråden var för att få reda på hur ni alla gjort era val. Om valet var att lämna eller stanna, det spelar mig ingen roll. Frågan är HUR kom ni fram till det beslut som ni till slut tog.

Det är inget fel på militärer. Det tycker ja verkligen inte. Jag beundrar alla män och kvinnor som är starka nog att klara av ett sådant förhållande, för jag önskar att jag gjorde det.

Så Älskad, jag vill verkligen be om ursäkt om det uppfattades som att jag hoppa på er som väljer att stanna. Jag beundrar er verkligen, som sagt.

Tyvärr är mina behov för annorlunda mot den verklighet som en man inom militären innebär. Att min sambo sen inte jobbar inom militären utan söker missioner gör valet svårare. Hade han sagt att han ville jobba som yrkesmilitär, då hade jag verkligen vetat vad jag tog ställning till.

Som sagt, förlåt om tråden missuppfattades. Var inte min mening att de skulle tolkas så.

Jag hoppas att ni får en otoligt mysig jul.