Hem Forum Invidzonens forum Hur kom ni fram till att ni kunde tänka er att leva som soldatfru? Svar till: Hur kom ni fram till att ni kunde tänka er att leva som soldatfru?

Lilla Mu
Medlem

“Mia: Det är verkligen som du säger, man är fångad i situationen. Jag vill inte ge upp mitt förhållande för jag älskar honom så innerligt.. men jag vill inte vakna upp om X antal år och vara bitter, sur och elak för att mitt liv inte blev som jag ville.
Det är så sinnessjukt svårt.

Ibland blir jag oxå riktigt arg på att det är jag som måste välja eftersom de ändå inte är hans yrke utan han söker olika missioner. Hade han jobbat inom militären kunde jag egentligen inte säga något, då hade jag vetat vad jag gav mig in på när jag träffade honom.
Men nu känns det som att jag är otroligt egoistisk för att jag inte “”orkar”” mig igenom en mission då och då. Att jag är dum som ger upp min kärlek för de.

Ja, jag skulle nog kunna fortsätta skriva om mina tankar på flera sidor men slutar här.
Jag hoppas verkligen du hittar den lösning som du kommer känna dig tillfreds med.
Kramar”