Hem Forum Invidzonens forum Är det rätt av K3? Svar till: Är det rätt av K3?

Maria
Medlem

Hade inte brytt mig nämnvärt om min sambo hade lättklädda tjejer på väggarna när han va i afghanistan. Han är mänsklig och när man lever så pass länge utan närhet så är det för mig självklart att man kanske vill ha något att titta på. Dock skickade jag med bilder på mig själv istället som han kunde ha. Sen om han ville kolla på annat med, fine for me. Hellre att han har hela väggen full med porrbilder än att han skaffar sig en älskarinna på campen. Precis som han hellre ser att jag tittar på porr/bilder än har en annan här hemma. Ingen big deal alls. Sen kanske man kunde valt en annan bild i sin artikel eller vad det nu va för något (presentation). Men man är ganska blåögd om man tror att killarna inte använder sig av sånt där nere. Iaf i min åldersgrupp.

Sen angående tvåan, är du säker på att det är den personen på bilden då? Att namnet inte är påhittat? Sen tror jag inte att spaningen är så utbredd i Sverige, det är nog snarare så att det är viktigare att hålla sig anonym i Afghanistan än i Sverige. Ska nog mycket till för att flickans pappa/släkting ska bli uppletad.