Hem Forum Invidzonens forum Han är i Afghanistan Svar till: Han är i Afghanistan

Ensamma jag
Medlem

“Tack för era kommentarer och råd. Jag känner mig bara så frukansvärt ensam just nu. Jag försöker vara stark för hans skull, låta glad på telefon och stötta på alla sätt och vis, men jag känner inte att jag får någonting tillbaka.

Vi pratar nästan aldrig om mig, mitt liv här hemma eller hur jag mår. Allting verkar handla om honom och Afghanistan. Självklart vill jag höra, jag vill att han berättar men samtidigt verkar han noll intresserad av vad jag gör och hur jag mår. Känner mig oviktig. Många gånger känns det som att han ringer för att han har tråkigt eller för att det förväntas av honom att han ska ringa mig och INTE för att han faktiskt vill. Nu var det också väldigt länge sen vi pratade känslor eller om oss. Det känns många gånger som att det inte finns något “”oss”” som att han är en främling. Jag känner inte igenom honom och vet inte längre vem han är…

Jag är ganska trött på det här nu, vill bara stänga av allt och kunna fortsätta leva mitt liv här hemma utan att tänka på honom och Afghanistan. Jag är så less på allt..”