Hem Forum Invidzonens forum Ångesten vägrar släppa taget… Svar till: Ångesten vägrar släppa taget…

Sara M
Medlem

Nu har ångesten åter krypit sig fram för att stanna kvar under iallafall hela natten känns det som. Jag blir så förbannad och besviken över att han inte kan skaffa sig ett sådant kontantkort i så fall. En gång ringde han ifrån ett afghanskt nr, frågade då va det var för nummer men han pratade bort den frågan ganska snabbt och svarade bara att det var hans tjänstemobil, att jag inte skulle ringa på det nummret, att han skulle höra av sig. Ljuger han för mig? Är han rädd för att jag skulle höra av mig för ofta då?

Oron blir så mycket större eftersom vi skiljdes åt väldigt konstigt, det var stökigt och upp och ner mellan oss. Är jag inte värd mer? Skänker han mig inte fler tankar? Saknar han mig inte? Har han kommit på att han inte vill vara med mig längre.

Jag försöker verkligen att klara av detta men jag känner inte att jag gör det. Många gånger tror jag att lösningen på denna smärta är att skicka ett mail, sätta punkt för oss. Trodde att distansen skulle vara bra för vårt förhållande, att han skulle sakna mig då vi var ifrån varandra men han tycks (genom hans beteende) tycka att det är väldigt skönt.

Usch, jag kommer gå under av alla tankar och känslor… 🙁