Hem Forum Invidzonens forum Ångesten vägrar släppa taget… Svar till: Ångesten vägrar släppa taget…

mil
Medlem

det gör så ont, samtidigt skulle jag aldrig ge upp för i slutändan kommer det förhoppningsvis vara värt det! men svackan just nu är djup…

jag har oxå många gånger vart på väg att skriva arga mail till honom men varje gång så påminns jag om att det faktiskt mest är hjärnspöken, mina egna hjärnspöken och allt jag tänker på som Kan ha hänt faktiskt inte har hänt, och kanske har han inte kunnat höra av sig, även fast han egentligen vill…

ibland kan jag dock känna att han ringer baar för att jag vill, för att han vet att jag vill coh inte för att han vill prata med mig.

jag tror itne att du ska oroa dig för att han ska tappa känslor för dig, jag tror mkt att han kankse skyddar sig själv genom att bete sig som han gör. kankse mår han själv dåligt och saknar dig men han varken kan eller har tid att låta det komma honom för nära pga läget där nere, då rä det enklast att stänga av helt. kanske har det hänt något jobbigt som han just nu inte vill eller får berätta och som tynger honom… det är ju ändå män vi talar om, de vill verka starka även fast de kansk inte är det, tyvärr går det ut över oss…

så länge jag jobbar så rullar dagarna på, men kvällarna är värst, när man kommer hem själv, det blir tyst och väldigt påtagligt att man är ensam, och ofta väntandes på ett samtal som inte kommer. men jag försöker sysselsätta mig så mkt det bara går, hitta på saker, även om han ändå alltid finns i bakhuvudet. första veckan cvar tyuff men det förvånar mig över hur fort man kommer in i nya rutiner, även om det fortfarande gör ont och trycker ner en mot marken ibland. ofta är jag så trött att jag somnar, men ibland blir det för mkt just innan läggdags och just då tårarna börjar rinna… ut med det bara, det får och ska göra ont, annars vore väl något galet? har inga mardrömmar eller så, snarae att jag är väldigt besatt av telefonen, sover ofta med den i handen för att inte missa ett ev samtal och går febrilt in på bloggar samt mil.se för att se uppdateringar vilket gör en lite besatt…

det gäller nog att prata med folk för att snappa ur det hela, blir som en ond cirkel. tänk ändå att han har valt att göra det här, han gör det han vill, därför ska det inte straffa dig, lev ditt liv, gör saker som du vanligtvis inte gör eller hinner med och unna dig!