Hem Forum Invidzonens forum Ångesten vägrar släppa taget… Svar till: Ångesten vägrar släppa taget…

mil
Medlem

tråkigt att du känner såhär men delvis så känner jag igen mig i det du skriver…

samtalen kommer väldigt ojämt, ibland varje dag, ibland går det dagar/veckor innan så lite som ett knyst, vilket är väldigt jobbigt så han under senaste samtalet lovat att ringa redan kvällen efter.. det gör ont att sitta att vänta på ett samtal som aldrig kommer så har bett honom att aldrig lova något som han inte håller,

i början var precis som dina, samtalen väldigt gulliga och vi kunde prata länge om ingenting, nu har det på senaste varit korta samtal, efter mail där jag bett honom höra av sig till mig, och där han är frånvarande, tyst och väldigt kall.. sist vi hördes kände jag efter att jag hade mått bättre om han inte ringt alls, det samtalet hade helt annan inverkan på mig än vad de tidgare haft! känner precis som du just nu ingen vidare lust att svara om han ringer (just nu ringer det inte alls så det problemet är ju löst för tillfället…) men samtidigt går man städnigt runt och tror och väntar på att höra något… just nu är allt väldigt tungt och hoppas att det endast är under en period för att bära detta självunder 5-6 månader till är inget jag kommer klara!

men det går upp och ner, en riktigt berg coh dalbana, vips sä mår man bra men vips så är man nere i gyttjan igen! om några år kan vi förhoppningsvis se tillbaka på denna period med ett leende och tanken om att det bara gjorde oss starkare!