Hem Forum Invidzonens forum Ångesten vägrar släppa taget… Svar till: Ångesten vägrar släppa taget…

miss
Medlem

Hej! Va tråkigt att du mår så dåligt. Kan börja med att säga att två samtal i veckan kan va väldigt bra helt beroende på vilken tjänst han har. Själv får jag allt från 3-4 i veckan till inget på två veckor då han ofta ligger ute i fält.

Jag har själv lärt mig under förra missionen (detta är vår andra) att mail funkar bra för oss. Man får tid att få ur sig allt man vill och förklara hur man mår och liknande. Sen kan man fokusera på varandra när man pratar.

Det viktiga är att ni båda ser till att må bra o lever som ni vill. Det är påfrestande med avstånd o missioner gör det ännu värre då oro med mera kommer in. Har du pratat med honom om den förändring du ser? De får ju ofta inte prata om allt o det påverkar dem ibland känslomässigt med har jag märkt. Att det blir svårt att gå in på sådant. De ska va stora starka tuffa män liksom. Vet inte om detta hjälper något men jag hoppas saker blir bättre för dig. Kram