Hem Forum Invidzonens forum Psykbryt, oro, älskar och hatar på samma gång Svar till: Psykbryt, oro, älskar och hatar på samma gång

Anonym
Gäst

“Lol, vi har alla olika åsikter. Men att påstå att “”Att lura och fånga en man i fällan är inget nytt och.de finns de fruntimmer som har som spel att bara försöka med gifta män.”” Må så vara, men det är fortfarande upp till mannen att aktivt välja att gå i “”fällan”” eller inte.. Jag tycker ditt resonemang är nedvärderande mot männen, låter som att dom inte har en egen vilja eller något att säga till om. Det finns faktiskt massor av män där ute som väljer att inte vara otrogna oavsett hur många kvinnor som försöker. All skuld sa jag inte skulle läggas på han, men en stor del. För det är enbart han som bryter ett förtroende ett löfte mm..

Det va inte min mening att låta så hård, förlåt TS om det vart värre. Jag tror själv att alla människor kan vara kapabla till att göra ETT misstag, och har ni haft det bra sen dess så har han ju gjort sitt misstag och ångrat sig och det har blivit bra. Och jag tycker att det är fint att ni kämpat, och lyckats löst det. Och jag menade inte att du va kuvad och gick på hans lögner om det nu va så du tolkade det…

Din text var så kort och det jag fick ut va att du la skulden på henne. Som om han inte hade något att säga till om. Nu har du skrivit mer och jag förstår att det tog tid, att du även “”hata”” han i början och att det inte va enbart henne du beskyllde… Som sag vi misstolka lite och återigen ursäkt om det vart fel.