Hem Forum Invidzonens forum Det här med att vara anhörig.. Svar till: Det här med att vara anhörig..

Anonym
Gäst

“Frugan: jag hade också en sån period för ett par månader sen. Jag bara hatade ALLT och gick runt och var helt gråtfärdig hela dagarna, sa till min sambo att jag hatade och ville flytta från vårt nybygda hus (?) Det är så jäkla svårt när man kommer i sånna svackor! jag tvingade mig själv att ringa kompisar och ta en fika fast jag egentligen inte ville, skaffade gymkort och börja träna och skrev upp mig för kurs med hunden och gjorde om lite hemma (nu får min gubbe stå ut med rosa och lila ha ha) Allting är självklart svårare när man har barn och är mera bunden, men du har inte möjlighet att få barnvakt ett par gånger i veckan så att du kan vara själv och göra någonting för Dig? Jag vet att man inte VILL när man mår sådär kasst, men det gäller att tvinga ut sig själv i alla fall. Försöka omge sig med positiva människor. Eller bara ta en kväll och dricka vin med en kompis och få spy ur sig all bitterhet och kanske gråta en skvätt