Hem Forum Invidzonens forum Det här med att vara anhörig.. Svar till: Det här med att vara anhörig..

Anonym
Gäst

“I min närhet är det nog tvärtom, alla undrar hur det är med Mig. Självklart undrar dom hur det är med honom också, men jag tror att dom resonerar så att han är borta och jobbar, har mkt att göra och upplever nya saker medans jag är hemma själv med hus m.m. dock så har inte hans famlilj hört av sig till mig en enda gång, konstigt tycker jag. Var det jag som var borta och min kille hemma så skulle min familj ringa honom hela tiden, bjuda hem honom osv även fast inte jag var med. Men vi är väl olika och tur det. Det som är jobbigt tycker jag är att alla frågar när han ska skärpa till sig, växa upp och skaffa ett normalt jobb hemma (!) Självklart skulle jag hellre vilja att han var hemma, men jag är ändå stolt över honom och det är jobbigt att behöva försvara hans jobb hela tiden.
Frugan: Din svärmor borde ta det som en självklarhet att han ringer till dig och sina barn först och främst. självklart saknar hon också honom och är orolig, men det är ju för er det blir störst omställning. Han bor ju inte med mamma