Hem Forum Invidzonens forum Fy fan för K3 Svar till: Fy fan för K3

Anonym
Gäst

Ibland brister tekniken, jag hade gjort ett längre inlägg och förklarat vad som hänt. Varför det inte kom med vet jag inte. Har haft det tugnt och inte orkat gå in på Invidzonen därför har jag inte svarat på inläggen. Jag tycker att K3 har misslyckats med kontakter till anhöriga, olika anhöriga får olika information om man då hör att en annan som frågar strax efter får ett helt annat svar av ansvariga blir man ledsen, arg och besviken på hur det sköts av K3. Såg att någon frågat om det ska anordnas något för anhöriga den 31 maj, konstigt att K3 inte svarat så att vi får information.
Det är oerhört viktigt att anhöriga känner förtroende för de som ansvariga och att tystnadsplikt efterföljs så att inte enskilda diskuteras kring kaffebordet, eller att ansvariga diskuterar enskilda som inte är på plats med andra anhöriga, som kanske kan ha hänt.
Jag kan inte längre klart och tydligt ge besked om varför jag svär åt K3, utan det kommer att tas upp med de som ansvarig. Men de som vet vad som hänt stöttar till 100%, tack för det.