Hem Forum Invidzonens forum Varför??? Svar till: Varför???

Mia
Medlem

Hej storasyster…förstår dina tankar och din ilska men tyvärr det hjälper varken dig eller din bror..Har själv haft en make som under 12 år varit till och från med utlandstjänst göring och många åker fler gånger,andra åker bara en gång,det är vad jag tror ett sätt att förstå vad man som människa kan göra/tåla,utsätta sig för men framför allt att kanske göra det bättre i världen(jag har en bild från afg där några står och käkar frukost med namnbröd och ett gäng små barn kommer(min make har tagit av sig hjälmen och sittande på huk har fått upp en lite parvel på max 2-3år som kryper så nära han kan och med ett smutsigt, och förstora kläder så ler han med hela ansiktet och stora bruna ögon ler…Det kunde ha varit vår son..jag hoppa inte högt när dagen för resan kom krypande..visst en son som skit arg på sin pappa men vi visste att vi klara oss..saknaden är fruktansvärd,hemsk men det finns även dagar som skratt finns och ett telfon samtal eller en blomma som väntar när man kommer hem från jobb.,ett julkort eller ett smsnär det är nyår…men du kommer att öveleva och även vara fortfarnade arg på din bror..Du fixar det