Hem Forum Invidzonens forum Och så va vi här igen :(! Svar till: Och så va vi här igen :(!

Linda
Medlem

“Min fästman åkte för ca 3 veckor sedan.. Han hör av sej nästan varje dag och särskillt innan de åker iväg några dagar plus när han kommer tillbaka, så jag slipper gå orolig i “”onödan””. När han väl är på campen så kan jag slappna av.
Den första,andra veckan flöt på jätte bra här hemma men nu så går det upp och ner, kommer tårar när man minst anar det. Men jag vet att vi, alla anhöriga fixar det! Tiden kommer gå fort, jag lovar. Våra pojkar där nere hör av sig när dom kan. De är ju ändå ute på jobb och det är detta dom valt. Det bästa vi kan göra är att stötta,finnas där för dom. Går dom där nere och är oroliga bla så gör dom inget bra jobb. Koncentrationen måste vara på topp hela tiden. Jag skriver mail varje dag och berättar hur våra dagar ser ut här hemma och det uppskattar han så enormt. Då kan han släppa allt och göra ett bra jobb utan att behöva vara orolig och fundera. Så känner jag. Jag blir jätte ledsen om jag ser att jag missat ett samtal men vet att han ringer igen:) Längtar till detta är över:) Och jag längtar tills första leaven..Då blir det bara mys och verkligen bara att ta hand om varandra. Kämpa på alla! Love Linda”