Hem Forum Invidzonens forum FS24 Svar till: FS24

Att orka… vissa dagar är det svårt andra dagar är det mindre svårt. Jag försöker att hitta på så mycket som möjligt, ha aktiviteter! Träna är något som fungerar bra för mig, det tar liksom bort den värsta oron och ångesten som kan krypa på.

Eftersom jag är mammaledig med en liten tjej på snart 10 månader så tränar jag hemma framför tvn med henne på en filt bredvid. Så jag kan ju i bästa fall träna 30-40 minuter zumba, men det räcker oftast.

Om missionen är värd allt? Vet vi det nu? Jag tror att vi nog vet det först efter själv missionen. Vissa dagar känns allt bra och igår när jag skulle försöka flytta på släpkärran och inte klarade av det höll jag på att få ett utbrott. Då tyckte jag att det var förjävligt hur min man kan lämna mig med ett hus mitt ute på landet och med ett litet barn. Jävla jälva skit!!

Jag älskar också min man, men toleransnivån just nu när saker går emot är inte så hög. jag är rädd att det ska bli värre, att jag inte ska orka. Jag kan inte bara sluta att orka.

Jag tror att det är bra att försöka fokusera på träning och att ha saker att göra. Börja med ett nytt intresse eller kanske ta upp ett gammalt?

Många kramar till dig!!