Hem Forum Invidzonens forum Idag är ingen bra dag… Svar till: Idag är ingen bra dag…

Igloosmatte
Medlem

“Åh jag var som du, är ibland oxå som du. Du skrev precis det jag var så arg över… Jag flyttade 12 mil från min stad till hans, vi har aldrig bott ihop utan jag har haft markservicen hela tiden och fixat för att han ska komma hem till helgen och få allt serverat. Det är precis som om jag hade bott själv i min gamla lägenhet förutom att jag inte har mina vänner här. På fredagen har han varit för trött för att orka med mig som saknat så mycket och sen vill han ta igen tid med sina kompisar.

Vi hade även det där “”bråket”” om hobby, han sa att jag borde göra något och inte bara klaga. Det gjorde skitont att han inte förstod hur ensam jag var i hans stad.
men sen åkte vi på Prep kursen… Å började prata och jag sa hur besviken jag var på hans reaktion när jag sa att jag var ledsen, hade tråkigt etc. Vi löste det mesta under den helgen och jag vågade gå ut ur mitt skal… numera har jag påbörjat westernridningskurs, skaffat gymkort, anmält mig till en kör och faktiskt fått vänner genom träningen. Men jag vet hur svårt det är att ta sig för något…

Kämpa på!

Han åkte i måndags å det går hur bra som helst, men det är nog tack vare sysselsättningarna jag har. Har kommit på att det sämsta jag kan göra är att lägga mig o självdö och bara böla. Men återigen, ack så svårt att sparka sig i ändan…. Hoppas att du kommer på något kul att göra för din egen skull och har så roligt du kan på vägen, ska jag ha. Ullared, here we come!”