Hem Forum Invidzonens forum Idag är ingen bra dag… Svar till: Idag är ingen bra dag…

ella
Medlem

Hej!

Åh jag känner mig igen mig så himla mycket i det du skriver! Min pojkvän är iväg nu i FS23. Det började innan med det eviga veckopendlandet, och jag kände att jag bara gick och väntade på att helgerna, sms och att han skulle ringa.

När han åkte iväg i maj så kändes det som världen gick under, jag grät nästan konstant i trvå dagar och allt gjorde så ont. Och känslorna pendlande mellan saknad
och ilska. Många gånger har jag tänkt och velat skrika till honom – Hur kan du göra såhär mot mig, hur kan du vara så självisk!
När jag bor på samma ort som du bara för ditt jobb ska funka.

Min pojkvän sa också åt mig att skaffa en hobby, sysselsättning. Men jag försökte verkligen. Jag fixade ett gymkort,träffade mina vänner. Men det va jättesvårt i början. Det gjorde hela tiden ont i mig för jag visste att jag skulle gå och lägga mig själv på kvällen.

Men nu är det 8 veckor kvar av mission, och jag LOVAR det kommer gå! Det kommer kännas skit, värdelöst! Men det kommer gå!

Något som har hjälp mig är att skicka mycket mail och brev. På något sätt känns det som jag och min pojkvän har kommit närmare varandra, man visar känslor på ett helt annat sätt! Och jag har förstått hur mycket jag älskar den här killen och hur glad jag är att spendera mitt liv med honom.

Sen så måste jag erkänna att jag har faktiskt förstått att jag klarar mig själv. Det har inte varit lätt, men det gör jag! Och det gör du med!!!

STOR KRAM