Hem Forum Invidzonens forum dagen D Svar till: dagen D

Sara
Medlem

Jag förstår precis hur ni alla har det! Första dagen när min sambo åkte ner klockan halv fem på morgonen satt jag invirad i mitt täcke och bara grät! När jag sen kom till jobbet så så fort någon ens tittade på mig började jag stortjuta! Jag minns den första veckan eller kanske till och med dom två första veckorna som de längsta under hela missionen! Men det kanske inte känns så nu men dessa sju månader går sjukt snabbt.

Man får ha olika mål. Ta varje leave som ett mål! Så känns det inte lika jobbigt. Under den första tiden unnade jag mig väldigt mkt saker, gick ut och åt ganska mkt med mina kompisar och hittade på saker varje kväll bara för att ha något att göra. Då gick tiden mkt fortare. För så fort jag var hemma en längre tid för mig själv deppade jag ihop. Så mitt tips är att hitta på mkt saker. Jag hade även så att jag fick köpa mig en tidning/skvallerblaska varje gång det var en vecka närmre. Små enkla saker! 🙂

Det var lite tips ifrån mig och jag vet att allt känns fruktansvärt nu men det blir bara bättre! Även fasst det kanske inte känns så just nu!

Håll ut, rätt som det är kommer han/hon hem på leave då har ni bara 2/3 kvar:)

Kramar till er allihopa! Jag har själv fortfarande min sambo där nere i några dagar till <3 våga visa era känslor! Och jag lovar att ni kommer bli såååå trötta på alla som frågar hur det är hela tiden... Suck

Styrkekramar till er allihop <3