Hem Forum Invidzonens forum Leave- Men umgås vi? Svar till: Leave- Men umgås vi?

Igloosmatte
Medlem

“Jag har läst alla era inlägg, jag vet vad jag vill ha och vad jag valt. Vill tacka för tips etc.

Den viktigaste lärdomen som jag kan dela med er är att vara ärlig. Ett förhållande måste tåla ärlighet. Så okej, man bryter ihop, man gråter, man skriker, man bråkar men bara man är ärlig och säger som det känns. Jag har varit det, sagt att jag ALDRIG vill göra om detta med mission, mitt liv är för värdefullt för att slösas bort på oro och ledsamhet. Jag ställer upp på detta nu men om han väljer att åka på fler så kommer jag inte vara med.

Sen angående att folk “”tipsar”” om att lämna. Det handlade aldrig om det, jag behövde spy galla över hela grejen för att kunna samla ihop mig och ha ett bra snack med min sambo, för att samla tankarna. Det konstiga är att jag har hört detta “”lämna-tips”” så många gånger nu från alla möjliga håll även innan jag hade denna lilla tråd.

Nä, vi har pratat nu, allt är bra, han är tillbaka där nere och jag har nog lagt ner ribban på lagom nivå. Det känns mer okej nu, första perioden var verkligen skit.
Tack