Hem Forum Invidzonens forum Leave- Men umgås vi? Svar till: Leave- Men umgås vi?

För min del är det helt okej, jag är den i förhållandet som kan bli lätt irriterad, men inte nu faktiskt, jag låter honom sitta och spela med sina kompisar så mycket han bara vill, och om jag känner för att ligga och mysa med honom så säger jag till och då stänger han av sitt spel (helt otroligt för den datanörden ^^). Så det är olika för alla. Men jag är ledsen över att du har det så :/ ingen ska ju behöva känna att ens kille lika gärna kan åka tillbaka igen.

Har du försökt ta upp det med honom då?
För han kanske inte menar något illa alls med sina kommentarer. Det kan ju vara så som med mig, att när jag ibland känner mig sårad/ledsen kan jag nästan vända allt till något negativt.

Jag menar absolut inget illa emot dig..men försök i alla fall att prata med honom om detta. Du ska inte behöva känna såhär..han ska ta sitt ansvar att se till att du mår bra..två i ett förhållande och inte en! Du är ju hemma och gör så gott du kan för att han ska vara där borta och arbeta.

Kanske skrivit osammanhängande men hoppas du hänger med på hur jag menar.

En stoor kram till dig!