Hem Forum Invidzonens forum Arg, arg och ännu mer arg Svar till: Arg, arg och ännu mer arg

F–k FM
Medlem

Du M, det har inte slagit dig att jag mår dåligt nu? Att det är därför jag bär mig åt som jag gör. Att det är jag som jag skrev i mitt första inlägg, att jag skriver för att skriva av mig. Att jag använder det här för att skriva av mig ALLA tankar och känslor. Även de som är genuint barnsliga och helpuckade. Det har inte slagit dig att när man mår mentalt dåligt så har man inte alltid alla hästar hemma? Att det bara är genuin sorg som nu briserar. Just för att jag under lång tid försökt hantera allt, men nu har rämnat mitt itu.

Jag tänker inte be om ursäkt för att jag inte är stålkvinnan.

Genom att skriva så får jag ur mig allt, allt, allt utan att skada någon på riktigt. Jag kan fantisera ut alla möjliga dumma och elaka saker och på så vis kanalisera det jag känner. Jag trodde att lite av poängen med detta forum var att kunna skriva av sig. Det är ju faktiskt inte tvunget av andra att läsa allt som skrivs. Jag varnade tom från början att jag inte hade något bra att komma med.

Kan säga att detta är absolut sista platsen jag trodde att man kunde bli hånad och få sina känslor och tankar fullkomligt nervärderade på.

Mitt förslag till dig M är att du låter bli att läsa mina inlägg. Det är du ju faktiskt inte tvungen till.