Hem Forum Invidzonens forum Arg, arg och ännu mer arg Svar till: Arg, arg och ännu mer arg

F–k FM
Medlem

Ja, jag är verkligen arg, milt uttryckt. Jag kommer att göra så som passar mig bäst för stunden. Hur jag än gör så kommer jag att vara förtvivlad och ångra mig så därför kan jag lika gärna välja ett tillfälle som gör honom mest illa. Varför ska bara jag må dåligt? Jag delar SÅ gärna med mig!

Är ett jättebra förslag att visa honom det jag har skrivit, men tyvärr så vill han inte ha med dessa känslor att göra. Han orkar inte med det. Det är ju jobbigt för honom, stackarn, så det går ju inte. Jag tänker inte tvinga mig på någon som inte vill ha med mig att göra. Till och med jag börjar tröttna på att krypa i stoftet och be om ursäkt för att jag finns. JAG HAR FÅTT NOG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hm. Kanske kunde vara en idé att starta en FB-grupp: Våga vägra militärer. Där kan man varna för konsekvenserna av att försöka sig på en relation med en militär.