Hem Forum Invidzonens forum Mina tips/erfarenheter till framtida soldatfruar. Svar till: Mina tips/erfarenheter till framtida soldatfruar.

J
Medlem

“Så skönt att du kände att det gick bra! I stora hela tyckte jag också det gick bra!
Min har bara gjort en mission tidigare och då var han singel. Hans grupp var väldigt blandad vad jag förstod.
Det känns nästan som min sambo blev som han umgicks med. För “”alla”” hans kollegor betedde sig likadana.
De soldatfruarna jag pratade med. Vi kände jättestor samhörighet, vi kunde verkligen känna samma typ av “”kaos”” och sen kräkte man av sig och sen var det bra.
Jag kan ärligt säga att hade det varit tvärtom. Och jag hade åkt iväg och min sambo hade gnällt och gråtit så mkt jag gjorde i början, hade jag också automatiskt ringt mindre hem. Nu med denna hettan och gnället sista tiden fick jag en helt annan förståelse. För att jag orkade inte. 🙂
Vi är klart alla olika. Och jag blir riktigt glad av att läsa att vissa soldatfruar kan säga “”min man har varit helt fantastisk””.
=)
Kanske är det ni soldatfruar, som varit fantastiska så att det smittade av sig?
=) Kram!”