Hem Forum Invidzonens forum Mina tips/erfarenheter till framtida soldatfruar. Svar till: Mina tips/erfarenheter till framtida soldatfruar.

Cicci
Medlem

Saker och ting förändras det är bara att inse, hade min man varit på mission nu och jag hade läst att några skypar hade jag blivit ledsen, det var nämligen totalt förbjudet eftersom det är så enkelt att spåra och lyssna av. Men min man ringde hem i princip varje dag. Han hade också de omkring sig som valde att inte ringa hem trots att de kunde och snacket gick bland vissa om hur skönt det var att bara fokusera på sig själv, jobbet, träningen, kompisarna och alla krav hemifrån. För att inte tala om de som hade förhållanden med andra på missionen, som var fullt upptagna med något nytt att utforska.

Alla är vi olika, våra förhållanden är olika, vi har olika behov och våra ryggsäckar är olika. Vissa har korta förhållanden medans andra har levt större delen av sina liv tillsammans, det går inte att jämföra eller att förstå hur andra kommer att tolka det man skriver.