Hem Forum Invidzonens forum Mina tips/erfarenheter till framtida soldatfruar. Svar till: Mina tips/erfarenheter till framtida soldatfruar.

“Varför antar du att jag delar med mig av vår upplevelse av det för att vara elak? jag berättar hur vi har haft det, inte för att någon annan ska känna sig “”sämre”” på något sätt som du får det att låta, det är snarare din egen reflektion över vad du läst att jag berättat. Jag är ledsen om det fick dig att känna dig ledsen över att jag berättar hur vi haft det. Men det är ett sånt förhållande vi har, och det är under såna förutsättningar vi har haft det. Klart han varit trött och väntat på telefonen för att ringa, men han har gjort det i 9 fall av 10, både för min OCH för SIN egen skull. Han har behövt höra min röst alla dagar det gått för att HAN ska orka, inte för att jag tvingat honom ringa varenda dag. Det är viktigt att belysa att man är TVÅ stycken i en utlandsmission om man är i ett förhållande. Det handlar inte bara om dem där nere och deras behov, deras tankar, deras känslor. Hallå, vi är kvar här hemma med minst lika mycket. Så som ban förutsätter att jag ska ge förståelse för och finnas där, ska han göra det för mig.”