Hem Forum Invidzonens forum Helt ensam vuxna barn . Svar till: Helt ensam vuxna barn .

Lena
Medlem

Hej mitt i natt det var nu ett bra tag sedan jag var inne här, men mycket har hänt 🙁 🙂 Både bra och sämre bra. Hälsan ej på topp men gubben är hemma nu:
Så nu är vardagen sig lik. Ja det har varit ett tufft år men det har gott ändå.

Besviken på en sak som varje gång då gubben kommer hem ifrån en FN-TJÄNST.

Så har dom en Medalj middag där alla får Medalj, God middag och många tal .
Alla är uppklädda så stiliga.
Men vi anhöriga får inte vara med så man får vara hemma dom är borta i 1 dygn.

Jag låg på akuten denna kväll då han fick sin medalj. Samtidigt så gick han ifrån och ringde sjukhuset det fick jag höra senare av sonen och personal. Men ändå så kändes det hårt detta var bara för snart 2 veckor sedan så jag har lite svårt att förlåta.
Då jag även fick ta mig hem själv och måste hem snabbt då min tik hade fått valpar.

Sedan kommer han hem och så stolt över sin Medalj visst jag förstår honom. Men samtidigt så kände jag mig sviken då jag verkligen hade behövt hans stöd då sitter han och äter en fin middag med tal mm. och samtidigt så trodde läkaren att jag hade fått en liten hjärnblödning eller STROKE.

Men då han kom så gav han mig även med ett leende Medaljen för oss anhöriga. Jag kunde då inte ta i mot den och har heller inte tagit den till mig så sviken blev jag.
Nu försöker jag gå vidare och han passar upp på mig och försöker att göra allt gott igen.

Men känner att jag inte orkar något då jag är så försämrad så jag klarar inte att vara glad.
Men det kommer säkert tillbaka men det får ta sin tid :

Har nu kanske ni tänker skrivit ner massa drabbel men det känns bra.

så var rädda om er där ute. Kram Lena