Hem Forum Invidzonens forum Helt ensam vuxna barn . Svar till: Helt ensam vuxna barn .

Lena
Medlem

Oj var det så länge sedan som jag var inne och skrev ja tiden går fort fast man känner sig upp och ner. Men man har att göra hela tiden och det är ju i för sig bra men kan vara väldigt tungt också.

Ja sist jag skrev så hade jag skickat mitt mail till gubben och varför går jag o oroar mig för vad han ska säga när jag vet inne i mitt hjärta att han inte skulle bli sur eller liknande.

Och så var det när han ringde. Han berättade att han hade läst mailet 2 ggr och sedan förstog han vad jag menade med allt. Så han var ledsen för det. Och höll med om att det var nog lite mycket egon där
. Ja sedan efter samtalet så har det skett en stor förändring:) Är intresserad av vad jag gör och vad jag har gjort sedan ska ena tiken få valpar och det pratar vi om ganska ofta.

Så jag kan bara att ni som känner som jag har gjort gör inte som jag att må dåligt i onödan ta upp det istället med era gubbar för det handlar ju om att klara av allt tufft runt om så man behöver inge mera att tänka på.

Nu kommer gubben hem på 1 vecka och sedan är det muck nästa månad så på onsdag ska jag hämta älsklingen vid tåget: och allt känns såå bra:))

Nu gör jag iordning det sista i lägenheten och det blir bra men det har varit slitigt.Så får vi se vad gubben tycker 🙂 Var rädda om er alla kram Lena