Hem Forum Invidzonens forum Hur känns det? Svar till: Hur känns det?

Missmineral
Medlem

“Är ungefär likadan, bodde i samma stad när vi träffades, precis flyttat ihop nu men han har bott här ca 2år mer än mig och därför lyckats skaffa många vänner. Hade förut en pojkvän i annan stad och åkte dit varje helg, därav inte lyckats skaffa några vänner i våran lilla stad Enköping.

Grät och kunde inte sluta på utvecklingssamtal och sånt med chefen samt blivande chefen när vi pratade om att min pojkvän skulle på mission. (Jobbar inom samma “”firma””, så min chef var och är väldigt förstående). “”Hur känns det då? vad känns mest?”” Dessa frågor som verkligen gör att alla känslor man hållt inne på släpper totalt. Fasar för att få frågan ibland och vid vissa tillfällen. Vill inte berätta ibland att man har en partner som ska åka pga det.

Min bästa vän och även föredetta arbetskamrat ska även flytta till sydligaste sverige om tre dagar, vilket också tog hårt att få reda på när jag redan hade en period där jag var helt förstörd för att sambon ska åka i maj.

Har fyra veckors semester i sommar. Ensam. Sen kommer sambon hem på mina två sista veckor. Skönt med lång semester? Inte direkt.”