Hem Forum Invidzonens forum Hjälp mig förstå bättre Svar till: Hjälp mig förstå bättre

“Kärleken här hemma som skriver!

Min älskade soldat är helt beundransvärd på många sätt… jag känner varje dag att jag är speciell och oerhört älskad! Blir bortskämd med inte bara blommor utan presenter, massage, mer presenter osv. men det är saknaden och oron som tar över ibland. Men för det mesta har dagarna gått förbi med ett leende för att man har turen att ha den kärleken man har.

Just det faktum att man ibland är väldigt arg över situationen, och att man gråter under samtalen är nog bara ett sätt att få ur sig alla blandande känslor.

Det bästa som finns är när man får ett samtal och man lyfter luren… så är det den där underbara rösten som glatt säger -Hej älskling!!

Har inte velat belasta med hur “”illa”” det vart.. för bara tanken på att sitta 450 mil bort och inte kunna göra någonting … det måste vara riktigt hemsk. Men ska försöka att inte hålla det inom mig utan berätta ist.

Jag är oerhört stolt över min kärleks insats och väldigt glad att jag är välsignad med den turen att jag får mer än ett samtal i veckan!
Till alla er som kämpar på trots få samtal och kontakt -all credit till er! Starkt av er alla!

Och till våra soldater… ni är guld värda!