Hem Forum Invidzonens forum Hjälp mig förstå bättre Svar till: Hjälp mig förstå bättre

Jag har börjat må väldigt dåligt här hemma sedan första leavet. Och skulle behövt mycket mer stöd än det jag får nu.

Du verkar vara helt fantastiskt som tar så pass mkt kontakt med henne. Min soldat har tyvärr inte lika lätt för det. Så det blir bara ett samtal i veckan. vet inte om det finns så mycket man kan göra för att lindra smärtan när man är så långt i från varandra..jag själv äter ångestdämpande och försöker ta mig igenom dag för dag. Har två månader kvar av det här helvetet!

Men du kanske kan försök få henna att se att det faktiskt inte är så långt kvar av missionen..att det blir ännu ett leave att se fram emot. Och fortsätt skicka sms till henne och gör vad du kan därifrån..tipsa henne om soldathemmet och att det finns hjälp med samtal man kan få. Även om hon gråter när ni pratar med varandra så tror jag att hon samtidigt behöver höra din röst. Kramar till er båda..det är nog inte så lätt i eran sits heller när ens flicka mår dåligt :/.