Hem Forum Invidzonens forum Hur länge har ni väntat som längst på ett samtal? Svar till: Hur länge har ni väntat som längst på ett samtal?

ST
Medlem

Jag säger som vissa ovan, jämför inte. Jag var helt knäckt första leaven eftersom min sambo bara hört av sig i snitt 1-2 ggr i veckan och jag läst andra på bloggar och här att deras respektive hör av sig dagligen. Men då sa min sambo att han hör av sig så ofta han kan, det finns vissa som enbart eller för det mesta är inne på campen, min sambo tillhör tyvärr inte den kategorin. Han är med i ett skyttekompani vilket innebär att han är ute flera dagar i stort sätt varje vecka. Ibland har det hänt att han varit inne på campen och sagt att han ska ringa men sen fått larm så han varit tvungen att åka ut och inte kan höra av sig, den är inte rolig vill jag lova. Nu bestämmer vi aldrig när han ska ringa utan han ringer när han har tid. Men som sagt, jämför inte. Situationen ser olika ut för alla. Och det finns säkert någon orsak till allt, tänkte på det med internet osv. Det är kanske så att han faktiskt tycker det är jobbigt, min sambo tyckte det i början. Jag skriver en del mail och jag fick i början inget svar och när han väl var hemma leave nr1 så fråga jag varför, han sa då att han tyckte det var väldigt jobbigt, att saknaden var så stor, och att när han var där nere gick han helt upp i arbetet och sen när han då läste mailen blev det som en käftsmäll av saknad och han hade svårt att hantera det. Efter vi fick pratat om det har han blivit bättre på att svara och jag har blivit bättre på att förstå honom. Så som sagt, det finns säkert än orsak till allt. Många kramar