Hem Forum Invidzonens forum Hur länge har ni väntat som längst på ett samtal? Svar till: Hur länge har ni väntat som längst på ett samtal?

Förkrossad
Medlem

“Usch ja.. det är dumt att jämföra.. och ja det känns fruktansvärt.. Inte nog med att jag sett honom på datorn.. Ibland har jag sett hur han loggar in på facebook och sen direkt går offline.. med andra ord stängde han av chatten.

Han ringde ikväll.
När jag påtalade det så sa han igen “”inte alltid man kan ringa, fast man har tid… det kan vara kö in till telefonerna””
När jag påtalade att jag har sett honom logga in på fb och sen loggat ut, med andra ord att han stängde av chatten så kom ett simpelt “”jag kände för det..””
Det är verkligen inte så att jag gråter mig till sömns eller att jag försöker ge honom dåligt samvete.. Men nu grät jag. Jag tror jag har gjort det en enstaka gång innan. Jag hörde att han blev besvärad. För att han “”kunde”” inte säga något kärleksfullt.. Så där satt vi i några sekunders tystnad och jag snörvlade. Jag försökte gaska upp mig och sa “”ja du ska väll lägga dig nu.””
Han sa till svar “”det är inte som du tror.. jag lovar.”” sen påpekade han att han kommer ju snart hem.

Detta är också så överjävligt.. i flera veckor så blir min sambo en sån där neutral idiot. Som blir iskall. Ja tänk om “”grannen”” skulle förstå att han pratade med sin sambo.

fyfan