Hem Forum Invidzonens forum Efter missionen Svar till: Efter missionen

E
Medlem

“Fy fan, lider med dig… Men Prep är bra, mycket bra. Å jag hoppas att det kanske kan vara en “”fresh”” början, kanske inte kan lösa ALLT på den helgen men man får många bra tips och trix.

Jag testade lite grejer hemma som gjorde det bättre… Dels funderade jag på hur jag kunde vara en “”perfekt partner”” och gav honom då en vecka (som han inte visste om) där jag inte tjurade, tjatade eller blev märkbart upprörd då han inte höll det han lovade eller var med sina kompisar etc. Å så grädde på moset var jag mysig och gullig men hade ändå mina intressen som jag gick på. Å han ändrade sig lite faktiskt… Blev snällare och vi kunde prata efter ett tag, började med ofarliga saker… Å smygande så kom lite reflektioner över missionen som han hade å det var väldigt intressant att få hans sida.

Sen är det ju inte guld och gröna skogar bara för det där lilla testet. Men bättre.

Jag hoppas prep-en ger er något och om inte så kanske det ger dig det du behöver för att ta klivet ut ur något som gör dig olycklig. Kram”