Hem Forum Invidzonens forum Efter missionen Svar till: Efter missionen

E
Medlem

Jag reflekterade precis, ja sanningen är att jag satt och grät. Men jag ringde honom på hans semester med grabbarna för att berätta att min mobil inte funkar så det är bara jobbmobil som gäller. Å i samma veva råkade jag nämna att bilen skulle gå på 20000 att reparera…. Men att han inte behöver engagera sig för jag löser det själv… Å han blir irriterad för att ALLA jagar honom och stressar honom och hela hans ledighet efter missionen har varit full av grejer att göra men det är inte jag som bokat upp honom… Ändå får jag ta det där, hör gnället. Jag upprepade att han kunde skita i bilen, det löser jag… Men han bara oggade vidare om hur mycket han hade att göra innan han kunde fixa den och blablabla… Nästa gång lämnar jag in den på service i smyg, säger inget, för det jag önskar mest av allt är att få lite tid då han inte är på semester med grabbarna, vi inte är engagerade i kompisars bröllop, inte mekar med den andra bilen, inte träffar släkten eller är med andra människor över huvudtaget. Denna sommar har jag fått tre dagar med honom och vår husbil, för övrigt har han gjort annat och jag jobbat heltid… Sjukt. Å så länge man väntat och drömt om alla vackra sommardagar…

Ge mig styrka… Jag vill inte vara ensam här längre, han är här men inte här.