Hem Forum Invidzonens forum FS 25 Svar till: FS 25

Missmineral
Medlem

“Min partner åkte också ned nu i slutet av maj, runt den 20maj lättare sagt. Han har snart varit borta i 4v av ca9v. Känns tungt ibland men oftast känner båda av att vi älskar varandra bara mer just nu och uppskattar varandra lite mer. Visst är det jätte jobbigt att råka småbråka när de är där nere, det har vi råkat göra en gång. Ingen av oss mådde direkt bra av det. Svårt att “”bara ringa upp”” och ibland veta OM de kan ringa upp inom kort.

Jag började rida igen i samband med att han åkte ner. Har nu en medryttarhäst som jag har en del dagar i veckan, lite olika, och sen jobbet och gymmet. Dagarna gåt hyfsat snabbt även om jag är helt slutkörd just nu med tanke på att det snart är semester.

Vissa nätter och dagar är jobbigare och det känns som en evighet. Har haft någon dag då jag verkligen funderat “”älskar jag honom så mycket att det är värt denna smärta”” osv. Men, denna mission för inte bara med sig lite ledsna miner ibland och ensamhet, den har även fört med sig nya bekantskaper. Andra flickvänner i den stad jag aldirg känt någon annan än från jobbet i. Tjejer som jag antagligen inte ens hade kunnat träffa annars men som nu blir dagliga samtal med genom chatten och snart även en träff!

Lycka till och ingen är ensam där ute :)”