Hem Forum Invidzonens forum vi vet vad de gör, vet de vad vi gör? Svar till: vi vet vad de gör, vet de vad vi gör?

1986
Medlem

Hum…. Nja Sigge. Stå sitt kast och veta vad man ger sig in i…. VÄLJA en officer? Nej du, i mitt liv är kärlek någonting långt djupare än att man väljer någon. Jag är lycklig att jag lyckades hitta HAN i mitt liv, sen att han råkar vara officer till yrket. Vad ska jag göra åt de? Man rår väl inte för vem man blir kär i? Känns helt idiotisk om jag skulle ge upp den kärleken jag och min kille har till varandra för att jag vet att han troligen kommer behöva åka på X antal utlandsresor under vårt liv. Herregud, det är ett jobb. INTE ett liv! Jag vet precis vad jag ger mig in i och nej, jag har inget val!
Istället för att fly undan de så är det väl bättre att man kan få all stöd och hjälp längsmed vägen. Och en jätteviktig del tror jag är, som Hiawat skriver. Förstår dom oss? Många kanske vet vad man går igenom hemma, men visar man det? Får man bekräftelsen, stödet och den uppmuntran man behöver? Jag kände inte att jag fick de, det va ett jäkla stöttande från min sida där jag skulle va stark för oss båda! Det betalade tillbaka sig när han kom hem och verkligen tog hand om Mig. Vilket gjorde att jag fick uppskattning för mitt hästjobb på hemmaplan. Jag kommer troligen klaga, gråta, deppa och svära nästa misson. Men med stöd ifrån han och andra i samma situation så är jag säker på att vi kan fixa flera missoner!

Kram till er!