Hem Forum Invidzonens forum Med facit i hand Svar till: Med facit i hand

Anonym
Gäst

“Positiva:
Roliga weekends med mina vänner <3. Det blev fylla, marjuhana och shopping.
Att bara få vara.
Hantera situationer och klara dom fint.
Spelkvällarna med min familj. Jag kom min brorsdotter mycket närmre denna perioden. Fick lära känna henne som en vuxen kvinna och inte som “”lilla”” tjejen som man alltid sett henne =)
Vi gjorde stan en dag och lunchade hade riktigt mysigt.

Det Jobbiga:
Avsaknaden av sex, jag har aldrig varit utan sex så länge och jag har upplevt situationer som jag kunde satsat hela förhållandet på spel. Bara för att jag kände behov av närhet. Men jag gjorde inte det. Men eftersom detta blev irritationsmoment för mig så byggdes det upp och sambon fick “”skiten”” i bråkform.

Att missa “”dolt nummer”” den känslan.. som kniv i hjärtat.

Att bråka på distans. Det är det värsta. Och ja någon gång har både han och jag slängt luren i örat. Men när luren väl är på. Så inser man att det inte “”bara”” är till att ringa upp när man lugnat ner sig.. Det kan ta tre dagar..

alla dessa dagar han missar. Min födelsedag, dotterns, alla hjärtans, julafton, nyår…. och vår förlovningsjubileum..

sköta hemmet själv. Blev sjuk en vecka och hade helt plötsligt dubbelt så mkt att göra nu. jag hade aldrig bosatt mig så stort själv!

dotterns gråt och saknad av sin styvfar. hjärtskärande!

göra om det? NEJ. lönen är ju jättedålig! trots att han får tillägg för mitt barn.
Nej detta var inte min grej”