Hem Forum Invidzonens forum Guld och gröna skogar? Svar till: Guld och gröna skogar?

J
Medlem

“spårar ur och spårar ur. Tycker det är viktigt att prata om det ändå.
Som du själv säger kan liknande hända på vilken arbetsplats som helst. Men eftersom det inte är många tjejer som åker på mission. Så som jag själv trodde, blir de nog hårt raggade på ja.
Och jag kan garantera att många som raggar är killar i förhållande. Och många av dom har säkert barn.
Så medans “”frun”” hemma kämpar med vardagen, oron och rädlsan och inte får någon som helst uppskattning för uppoffringen hon gör, så pippar mannen med en kvinna på mission. Fruktansvärt. 🙁
Men vem vet? Är kanske vanligare att den som är hemmavarande är den som är otrogen “”mest””.. Det är faktiskt VI som har fri tillgång till internet. Vi kan festa och bli askalasfulla på utestället och “”hitta på skit””

MIN sambo hade helt plötsligt jättemycket tid när han fick höra att jag var ute med tjejgänget. Helt plötsligt hade han jättemycket tid och frågade om hur MIN kväll såg ut.. Helt plötsligt. Bara så där…Så handlade samtalen om mig, så fort jag festade till det.”