Hem Forum Invidzonens forum Vet inte hur länge till jag orkar Svar till: Vet inte hur länge till jag orkar

123
Medlem

“Hej LMD! Usch, det gör ont i mig att läsa hur du känner och mår, fy fan!!! Vet inte hur din “”erfarenhet”” av att må dåligt ser ut men för mig kom det som en chock. Tyckte jag hade bra koll under början av missionen men sen bara slog de till. Psykisk dåligt? Jag? Jag mådde skit! Eftersom jag aldrig känt detta förut höll jag de inom mig och körde på “” bit ihop”” såklart fungerade inte de. Droppen va när mina närmaste ruskade om mig och på allvar frågade hur de va, jag kunde inte sluta gråta. Jag fick hjälp att boka tid hos en doktor och kände att jag hade lämnat över mitt problem till proffessionella som kunde hjälpa mig. Bara där mådde jag redan bättre! Inom några veckor va min officier hemma och alla problem va som bortblåsta.
Mitt råd är, berätta hur du verkligen mår och sök hjälp!!! Det är inget att skämmas för, din kille är i Afghanistan. Tacka fan för att du mår dåligt!!! 23 dagar. Ni är flera dagar under månaden och om 3 dagar kan du använda händer och tår för att räkna ner, du fixar de här!!!
Kramar!”