Hem Forum Invidzonens forum En rest från fs22 Svar till: En rest från fs22

“Hade min sambo på Fs22… Tror inte han som person vart så väldigt förändrad (var hans tredje omgång) men vårt förhållande vart helt klart förändrat!!! Jag väntade och fick vårt flesta barn mitt i allt det och nu ganska tätt efter vårt andra… Här finns inte heller nått vi längre 🙁 kan vara mycket att dom små tar så otroligt mycket krafter men jag vet att det inte bara är det…

Min sambo som person och jag har en känsla av att flera som valt att jobba inom militären är på ett visst sett (vet inte hur jag ska förklara) tyckte min var rätt “”speciell”” träffat flera av hans kollegor på förbandet AMF 1 och det lustiga är att alla oavsett ålder osv påminner om varandra till personligheten. Min är rätt ego, stark och trygg i sig själv… Lite som du säger han kommer alltid först. Väljer hellre att vara ensam och ta det lugnt än att hitta på saker som familj.

Dom har varit borta mycket under hösten och jag dragit tungt lass hemma, inget som hjälper oss att hitta tillbaka direkt! 🙁

Jag har skrivit om mina tankar och känslor nyligen i en blogg (finns i bloggstallet) god morgon my ass) mitt alias vardagsmamman , där finns allt om utlandstjänsten och inlägg om att sakna oss mm. Du är inte ensam! Kram”